شکار ۲ تانک «مرکاوا» و بولدوزر ارتش اسرائیل توسط رزمندگان القسام

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه از انهدام ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» ارتش رژیم صهیونیستی و یک بولدوزر ارتش این رژیم خبر داد.

به گزارش مشرق، گردان های شهید عزالدین القسام در بیانیه ای اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوا و یک دستگاه بولدوزر نظامی از نوع «D۹» را با راکت های «الیاسین۱۰۵» در منطقه الجنینه در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.

در این بیانیه آمده است که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی سپس وارد منطقه شده و نظامی زخمی شده خود از آنجا منتقل کرده اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در دسامبر گذشته با تردید درباره آمار ارائه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تلفات این ارتش در جنگ علیه نوار غزه گزارش داد که تفاوت زیادی میان آمار ارتش با آمار رسمی بیمارستان‌ها درباره تلفات در میان نظامیان وجود دارد؛ به طوری که تا این تاریخ بیمارستان‌ها ۴ هزار و ۵۹۱ زخمی را پذیرش کرده‌اند اما ارتش تعداد زخمی‌ها را تنها یک هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرده است.

این رسانه صهیونیستی بلافاصله مجبور شد در سایه سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی گزارش خود را پس بگیرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پیش از این اعلام کرده بود که از زمان آغاز جنگ غزه تعداد مطالب منتشر شده‌ای که مشمول سانسور نظامی می‌شوند ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته و بخش سانسور نظامی بر صدها هزار مطالب منتشر شده در زمینه جنگ غزه، نظارت داشته است.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار، هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ، یعنی نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    دمت گرم داداش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس